.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آنفولانزاي مرغي در مازندران ؟؟
 مرگ دانشجويي دربخش بندپي بابل و ارسال بزاق او به تهران براي آزمايش هاي تکميلي و اطمينان از وجود اين بيماري،شايعات بسياري را در استان مازندران  رواج داده است. چرا كه حضور سرزده وزير بهداشت در بيمارستان شهيد يحيي نژاد بابل اين شايعه را بيشتر به واقعيت نزديك كرده است كه ‹‹آنفولانزاي مرغي›› ....

 مرگ دانشجويي در بخش بندپي بابل و ارسال بزاق او به تهران براي آزمايش هاي بيشتر و اطمينان قوي تر از وجود اين بيماري،شايعات بسياري را در استان رواج داده است.
چرا كه حضور سرزده وزير بهداشت در بيمارستان شهيد يحيي نژاد بابل اين شايعه را بيشتر به واقعيت نزديك كرده است كه ‹‹آنفولانزاي مرغي›› به استان مازندران رسيده است.
حتي خبر مرگ دو نفر ديگر در بابل و آمل آنرا به حقيقت رساند.اما متاسفانه اخبار ضد و نقيض در اين ميان بسيار است.
در حاليكه محسني رييس كميسيون بهداشت و درمان اين اخبار را تاييد مي كند اما از آنطرف حسني،رياست دامپزشكي كشور به تكذيب آن مي پردازد.
سئوال اينجاست چرا در اين مورد اطلاع رساني درست و شفافي نمي شود؟چرا مردم را در ميان تناقضي آشكار قرار داده اند و بي اطلاع رها كرده اند؟آيا اگر مردم از درستي اين خبر مطلع گردند براحتي به مقابله و پيشگيري در قبال آن نخواهند پرداخت و بدين شكل آمار تلفات پايين نخواهد آمد؟خيلي آسان مي توان همانند تركيه به معدوم نمودن چند ميليون پرنده اقدام نمود و از بسياري از عوامل شيوع آن جلوگيري نمود. متاسفانه مديران،هنوز مديريت بحران را در اين مواقع بدرستي نياموخته اند و با پاك كردن صورت مسئله،ملت را اسير سوءمديريتهايشان مي كنند.
آيا اتفاقي ديگر در اين استان خواهد افتاد؟آيا حتماً بايستي به بحران رسيد تا اطلاع رساني نمود؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.